Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014

Συχνές Ερωτήσεις


FAQ
Πώς μπορώ να στείλω μια αποστολή;
Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας εδώ ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με ένα από τα κατά τόπους καταστήματά μας ώστε να έρθουμε στη διεύθυνσή σας να παραλάβουμε την αποστολή. Διαφορετικά μπορείτε να πάτε στο κατάστημα της περιοχής σας. Επιλέξτε το δίκτυο καταστημάτων για να δείτε τα καταστήματά μας.

Πώς μπορώ να βρω το τηλέφωνο ενός καταστήματος της Γενικής Ταχυδρομικής ή ποιο είναι το πλησιέστερο σε εμένα κατάστημα;
Κάνοντας κλικ στο δίκτυο καταστημάτων μπορείτε να δείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα καταστήματά μας και στο εύρεση πλησιέστερου καταστήματος το κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής που εξυπηρετεί την περιοχή σας.

Σε πόσες ημέρες παραδίδεται μια αποστολή;
Η αναμενόμενη ημέρα παράδοσης μιας αποστολής είναι η επόμενη εργάσιμη από την ημέρα αποστολής. Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ή νησιώτικους προορισμούς ο χρόνος παράδοσης μπορεί να επιμηκυνθεί κατά 24 ή 48 ώρες. Για περισσότερες πληροφορίες χρησιμοποιήστε την επιλογή υπολογισμός ημέρας παράδοσης.

Πώς μπορώ να μάθω πόσο θα μου κοστίσει μια αποστολή;
Συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία στην επιλογή υπολογισμός κόστους αποστολής μπορείτε να δείτε πόσο θα σας κοστίσει μια αποστολή. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες μας μπορείτε να συμβουλευτείτε το μενού υπηρεσίες.

Πώς μπορώ να ανοίξω επί πιστώσει λογαριασμό στη Γενική Ταχυδρομική;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα της περιοχής σας για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την πορεία της αποστολής μου;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή αναζήτηση αποστολής για να δείτε την κατάσταση της αποστολής σας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα εξυπηρέτησής σας.

Υπάρχουν απαγορευμένα προς μεταφορά είδη;
Συμβουλευτείτε τη σελίδα απαγορευμένα είδη καθώς και το είδη των οποίων η μεταφορά επιτρέπεται υπό όρους για να δείτε αναλυτικά τι ισχύει για τα μεταφερόμενα είδη.

Υπάρχουν κάποιοι όροι για την ανάληψη μεταφοράς από τη Γενική Ταχυδρομική;
Στο πεδίο γενικοί όροι ανάληψης μεταφοράς μπορείτε να δείτε όλους τους όρους και τις ρήτρες που δεσμεύουν τη Γενική Ταχυδρομική κατά τη μεταφορά μιας αποστολής.

Μπορώ να ασφαλίσω μια αποστολή;
Όλες οι αποστολές είναι αυτόματα ασφαλισμένες έως το ποσό των 70€ για έγγραφα και 400€ για δέματα ή στο εκάστοτε ισόποσο σε ευρώ των 100 δολαρίων ΗΠΑ αν πρόκειται για διεθνείς αποστολές. Η επιβάρυνση για προαιρετική ασφάλιση των αποστολών άνω των 400€ είναι 0,6% επί της δηλωμένης αξίας. Για οποιαδήποτε ασφάλιση άνω των 3.000€ απαιτείται προ-συνεννόηση με το κατάστημα εξυπηρέτησης.

Πώς μπορώ να υποβάλω αναφορά απώλειας/ζημιάς σε περίπτωση που η αποστολή μου δεν φθάσει στον προορισμό της ή υποστεί ζημιές;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα εξυπηρέτησής σας δίνοντάς του τον αριθμό της αποστολής. Σε περίπτωση που θέλετε να εγείρετε αίτημα αποζημίωσης αυτό θα πρέπει να γίνει μέσα σε διάστημα 20 ημερών από την ημερομηνία ανάληψης της αποστολής από τη Γενική Ταχυδρομική.

Θέλω να στείλω μια αποστολή με αντικαταβολή μετρητοίς. Πώς θα πάρω τα χρήματά μου;
Η απόδοση της αξίας της αντικαταβολής γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό που θα πρέπει να δώσετε κατά την παραλαβή της αποστολής. Εντός 3 - 4 εργάσιμων ημερών από την παράδοση της αποστολής σας, δίνεται η εντολή στη συνεργαζόμενη τράπεζα για κατάθεση στο λογαριασμό σας του ποσού αντικαταβολής, μείον τυχόν προμήθειες που κρατούνται από την τράπεζα.

Πώς υπολογίζεται το βάρος μιας αποστολής;
Το βάρος μιας αποστολής εξαρτάται από το πραγματικό της βάρος αλλά και από το ογκομετρικό της. Σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΙΑΤΑ, η χρέωση κάθε αποστολής εξαρτάται από τον όγκο και το βάρος της. Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης της αποστολής (ΜΗΚΟΣ Χ ΥΨΟΣ Χ ΠΛΑΤΟΣ σε cm / 5000) είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό της βάρος, η χρέωση γίνεται σύμφωνα με το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης. Στην επιλογή ογκομετρητής μπορείτε να υπολογίσετε το ογκομετρικό βάρος της αποστολής σας.